Jestem pierwszym na świecie TRENEREM REKLAMY MENTALNEJ, trenerem reklamy, certyfikowanym coachem VCC, mentorem oraz redaktorem naczelnym 2 magazynów. Działam też jako strateg marketingu, wprowadzam na rynek i rozwijam marki osobiste i marki beauty.
Jestem również Ambasadorką marki Biolab i Biolab Beauty- szerzę zdrowe i zrównoważone życie oraz buduję odporność psychiczną wśród ludzi. Moją pasją od wielu lat jest rozwój osobisty i reklama więc na mojej stronie www znajdziesz sporo produktów online w tym kierunku.
Co chcesz o mnie wiedzieć? Odkąd wybrałam się "na swoje" to mój ulubiony cytat:
"Budowanie biznesu to maraton a nie sprint"
“
Obecnie rozwija też swoją markę osobistą Agnieszka Jakubczyk Trener Reklamy & Coaching & Mentoring. Od 2005 roku zajmuje się reklamą. Robi to co kocha czyli buduje strategie marketingowe/ PRowe i pomaga w każdym aspekcie rozwijać marki w sieci i poza nią. Zrzesza kobiety osadzone w biznesie. Buduje też zespół Biolab: produktów suplementacyjnych, które poprawiają jakość życia w oparciu o hasło "Nowa jakość Twojego życia".
Wprowadza na światowy rynek markę Biolab Beauty. Świadome i zdrowe życie to jej wybór i pasja. Prowadzi coachingi (life & biznes) i mentoring reklamowy w oparciu o budowanie strategii i marek osobistych. Były wykładowca szkoleń z BUR.
W przeszłości projektowała reklamy radiowe, outdoorowe, digitalowe aby teraz czuć się jak ryba w wodzie w sieci! W Beauty Serwis wyżywa się kreatywnie (tworzy butikową agencję reklamy i PR). Nominowana do tytułu SKUTECZNA KOBIETA ROKU 2023 w kategorii media oraz CZŁOWIEK ROKU 2023.
Współpracowała z największymi domami mediowymi na świecie i projektowała reklamy dla największych korporacyjnych graczy. Nauczyło ją to, że nie wielkość firm ma znaczenie lecz podejście do drugiego człowieka i gra FAIR. Absolwentka UW- Marketing Międzynarodowy.
Bądź zawsze na bieżąco z nowymi wpisami, akcjami i promocjami.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Znajdziesz mnie na:
Ta strona została stworzona przez jej właścicielkę w pewien wolny weekend, wszelkie błędy w obsłudze należy uprzejmie wybaczyć.