POLITYKA PRYWATNOŚCI WWW.AGNIESZKAJAKUBCZYK.PL
– BEAUTY BIZNESAdministrator
Użytkownik – każdy podmiot przebywający na stronie i korzystający z niej.
Strona– strona internetowa, blog i sklep internetowy znajdujące się pod adresem: www.AGNIESZKAJAKUBCZYK.pl
Administrator na swojej Stronie osadza formularz kontaktowy ułatwiający korzystanie z niej. Użytkownik wskazuje swój adres e-mail, a także wpisuje treść swojej wiadomości, służy do kontaktowania się z Administratorem. Dane przechowywane są przez czas udzielania odpowiedzi oraz przez okres służący archiwizacji a także obronie przed roszczeniami, co stanowi uzasadniony interes Administratora.
Data publikacji Polityki Prywatności 01.11.2023
Regulamin Sklepu Internetowego www.agnieszkajakubczyk.pl
1. Postanowienia ogólne
1.1. Właścicielem sklepu internetowego pod adresem www.agnieszkajakubczyk.pl jest Beauty Biznes Agnieszka Jakubczyk, z siedzibą w Podchojny 67a, 28-300 Jędrzejów, NIP: 656 223 78 68, zwana dalej "Sprzedawcą".
1.2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dokonywania płatności, realizacji zamówień oraz politykę zwrotów i reklamacji.
1.3. Każdy Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem przed złożeniem zamówienia.
2. Oferta sklepu 2.1. W sklepie internetowym oferowane są produkty takie jak:
szkolenia online,
ebooki,
książki w formie drukowanej i elektronicznej,
magazyny w formie ebooków,
coachingi. 2.2. Szczegółowe informacje o produktach znajdują się na stronie każdego produktu.
3. Składanie zamówień
3.1. Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę internetową sklepu.
3.2. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych i kompletnych danych osobowych podczas składania zamówienia.
3.3. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności.
4. Płatności
4.1. Płatności za zamówienia dokonywane są online za pomocą dostępnych metod płatności wskazanych na stronie sklepu.
4.2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
5. Dostawa
5.1. Produkty cyfrowe, takie jak ebooki i szkolenia, dostarczane są w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta, do 48 godzin po otrzymaniu płatności, drogą elektroniczną (po otrzymaniu płatności online).
5.2. Produkty drukowane są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej, zgodnie z wybraną metodą dostawy w ciągu 72h godzin następuje wysyłka (opóźnienia są poprzedzane informacją drogą mailową).
6. Polityka zwrotów i reklamacji
6.1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, produkty cyfrowe dostarczane w formie elektronicznej (ebooki, szkolenia, magazyny w formie ebooków) nie podlegają zwrotowi, jeśli Klient wyraził zgodę na ich dostarczenie przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6.2. Zwroty produktów drukowanych przyjmowane są wyłącznie w przypadku ich uszkodzenia w trakcie transportu, pod warunkiem zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
6.3. Zwroty coachingów i szkoleń są rozpatrywane indywidualnie po złożeniu odpowiedniego wniosku przez Klienta.
6.4. Reklamacje dotyczące zamówień należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@agnieszkajakubczyk.pl.
7. Odpowiedzialność Sprzedawcy
7.1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe korzystanie z zakupionych produktów przez Klienta.
7.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie sklepu.
Na podstawie art. 38a. ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Specjaliście - osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla niej charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.
§8. Dane osobowe i pliki cookies
Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://beautyserwis.eu/o-mnie
§9. Postanowienia końcowe
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji stronie internetowej Serwisu.
2. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
3. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Usługodawca deklaruje zastosowanie wskazanego, poprawnego postanowienia.
4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Usługodawcą a Specjalistą, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Usługodawcą a Specjalistą, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
6. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Specjalistą a Usługodawcą,
c. bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
7. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu.
9.2. Wszelkie spory wynikające z realizacji zamówień będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
9.3. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: biuro@agnieszkajakubczyk.pl
Kontakt: 510 338 229
Dziękujemy za korzystanie z naszego sklepu!
Ta strona została stworzona przez jej właścicielkę w pewien wolny weekend, wszelkie błędy w obsłudze należy uprzejmie wybaczyć.