POLITYKA PRYWATNOŚCI WWW.AGNIESZKAJAKUBCZYK.PL
Administratorem strony https://agnieszkajakubczyk.pl jest: Beauty Biznes AGNIESZKA JAKUBCZYK
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności, a każdego Użytkownika strony obowiązuje znajomość aktualnej polityki prywatności. Przyczyną zmian mogą być rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój Strony poprzez np. korzystanie z nowych narzędzi przez Administratora. Na dole strony znajduje się data publikacji aktualnej Polityki prywatności.
Administrator Danych Osobowych niniejszym informuje, że nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO) i wykonuje samodzielnie obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Dane osobowe Użytkowników nie są profilowane.
Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych zleceniobiorcom lub podwykonawcom zaangażowanym do obsługi technicznej, administracyjnej, lub do świadczenia pomocy prawnej na rzecz Administratora i jego klientów, np. firmie księgowej, informatycznej, graficznej, kancelariom prawnym, itd. urzędom np. urzędowi skarbowemu – w celu realizacji obowiązków prawno-podatkowych związanych z rozliczeniami i księgowością.
Dane osobowe Użytkownika są przechowywane i chronione zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi Administratora. Administrator przetwarza informacje o Użytkowniku przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
– BEAUTY BIZNES Administrator
Użytkownik – każdy podmiot przebywający na stronie i korzystający z niej.
Strona– strona internetowa, blog i sklep internetowy znajdujące się pod adresem: www.AGNIESZKAJAKUBCZYK.pl
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niepodanie pewnych informacji, wiązać się będzie z brakiem możliwości wykonania danej usługi i osiągnięcia określonego celu lub podjęcia określonych działań.
Podanie przez Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego Użytkownika i wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda).
Dane osobowe Użytkownika mogą być przetwarzane w związku z zamówieniem, w celu realizacji zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), prowadzenia dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dane o zamówieniach będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji zamówienia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Ponadto, po upływie tego terminu, dane nadal mogą być przetwarzane w celach statystycznych.
Użytkownik może korzystać z funkcji portali społecznościowych Administratora, takich jak: Facebook, Instagram. Może się to wiązać się z wykorzystywaniem plików cookies administratorów tych portali.
Zbierane i przetwarzane są tylko te dane, które użytkownik sam poda (za wyjątkiem – w pewnych sytuacjach – danych zbieranych automatycznie za pomocą plików cookies.
Użytkownik ma prawo do:
dostępu do treści jego danych,
do przenoszenia danych,
poprawiania danych,
sprostowania danych,
usunięcia danych, jeśli brak jest podstaw do ich przetwarzania,
ograniczenia przetwarzania, jeśli nastąpiło ono w sposób nieprawidłowy lub bez podstawy prawnej,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora,
wniesienia skargi do organu nadzorczego,
bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
Dane Użytkownika mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej - do państw trzecich. Jednakże dostawcy usług korzystają ze standardowych klauzul umownych w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych wymaganego przez przepisy europejskie.
Dane Użytkownika będą przechowywane:
przez okres realizacji usługi i współpracy, a także przez okres przedawnienia roszczeń zgodnie z przepisami prawa – w odniesieniu do danych przekazanych przez kontrahentów i klientów czy Użytkowników,
przez okres prowadzenia rozmów i negocjacji poprzedzających zawarcie umowy lub wykonanie usługi – w odniesieniu do danych podanych w zapytaniu ofertowym,
przez okres wymagany przepisami prawa, w tym prawa podatkowego — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków wynikających z mających zastosowanie przepisów,
do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, w tym do celów marketingu bezpośredniego,
do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, celu biznesowego — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody. Po wycofaniu zgody dane mogą być jeszcze przetwarzane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami zgodnie z okresem przedawnienia tych roszczeń lub okresem (krótszym) wskazanym Użytkownikowi,
do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, statystycznych, wykorzystania cookies i administrowania Stronami Administratora.
Dane osobowe Użytkownika nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mających wpływ na prawa i obowiązki czy wolności Użytkownika w rozumieniu RODO.
Administrator na swojej Stronie osadza formularz kontaktowy ułatwiający korzystanie z niej. Użytkownik wskazuje swój adres e-mail, a także wpisuje treść swojej wiadomości, służy do kontaktowania się z Administratorem. Dane przechowywane są przez czas udzielania odpowiedzi oraz przez okres służący archiwizacji a także obronie przed roszczeniami, co stanowi uzasadniony interes Administratora.
Administrator może udostępniać dane Użytkownika następującym podmiotom:
hosting/serwer,
obsługa IT,
system do newslettera,
system do fakturowania,
biuro rachunkowe,
kancelaria prawna,
dysk/chmura.
Ponadto Administrator może przekazywać dane innym podmiotom lub podwykonawcom, a także odpowiednim organom na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Powyższe podmioty są zobowiązane do zapewnienia najwyższego poziomu ochrony przetwarzanych danych na podstawie odrębnej umowy.
Dane Użytkownika mogą być ponadto przekazywane poza obszar EOG i do państw trzecich w związku z korzystaniem przez Serwis z narzędzi obsługiwanych przez takie podmioty. Jednakże są to podmioty gwarantujące ochronę danych zgodną z RODO i w oparciu o odpowiednie klauzule umowne.
W ramach Strony, używamy następujących plików cookies:
Wbudowany kod Google Analytics
Wtyczki kierujące do social mediów oraz kanału YouTube
Zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności każdego z powyższych dostawców.
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
Podczas pierwszego wejścia na Stronę Użytkownik musi wyrazić zgodę na cookies lub podjąć inne, możliwe działania wskazane w komunikacie, żeby móc dalej korzystać z zawartości Strony.
Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
Logi serwera służą do administrowania Stroną, a ich treść nie jest ujawniana nikomu poza osobami i podmiotami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Administrator nie wykorzystuje w żaden sposób logów serwera do identyfikacji Użytkownika.
Data publikacji Polityki Prywatności 01.11.2023
Regulamin Sklepu Internetowego www.agnieszkajakubczyk.pl
1. Postanowienia ogólne
1.1. Właścicielem sklepu internetowego pod adresem www.agnieszkajakubczyk.pl jest Beauty Biznes Agnieszka Jakubczyk, z siedzibą w Podchojny 67a, 28-300 Jędrzejów, NIP: 656 223 78 68, zwana dalej "Sprzedawcą".
1.2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dokonywania płatności, realizacji zamówień oraz politykę zwrotów i reklamacji.
1.3. Każdy Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem przed złożeniem zamówienia.
2. Oferta sklepu 2.1. W sklepie internetowym oferowane są produkty takie jak:
szkolenia online,
ebooki,
książki w formie drukowanej i elektronicznej,
magazyny w formie ebooków,
coachingi. 2.2. Szczegółowe informacje o produktach znajdują się na stronie każdego produktu.
3. Składanie zamówień
3.1. Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę internetową sklepu.
3.2. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych i kompletnych danych osobowych podczas składania zamówienia.
3.3. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności.
4. Płatności
4.1. Płatności za zamówienia dokonywane są online za pomocą dostępnych metod płatności wskazanych na stronie sklepu.
4.2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
5. Dostawa
5.1. Produkty cyfrowe, takie jak ebooki i szkolenia, dostarczane są w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta, do 48 godzin po otrzymaniu płatności, drogą elektroniczną (po otrzymaniu płatności online).
5.2. Produkty drukowane są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej, zgodnie z wybraną metodą dostawy w ciągu 72h godzin następuje wysyłka (opóźnienia są poprzedzane informacją drogą mailową).
6. Polityka zwrotów i reklamacji
6.1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, produkty cyfrowe dostarczane w formie elektronicznej (ebooki, szkolenia, magazyny w formie ebooków) nie podlegają zwrotowi, jeśli Klient wyraził zgodę na ich dostarczenie przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6.2. Zwroty produktów drukowanych przyjmowane są wyłącznie w przypadku ich uszkodzenia w trakcie transportu, pod warunkiem zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
6.3. Zwroty coachingów i szkoleń są rozpatrywane indywidualnie po złożeniu odpowiedniego wniosku przez Klienta.
6.4. Reklamacje dotyczące zamówień należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@agnieszkajakubczyk.pl.
7. Odpowiedzialność Sprzedawcy
7.1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe korzystanie z zakupionych produktów przez Klienta.
7.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie sklepu.
Na podstawie art. 38a. ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Specjaliście - osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla niej charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.
§8. Dane osobowe i pliki cookies
Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://beautyserwis.eu/o-mnie
§9. Postanowienia końcowe
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji stronie internetowej Serwisu.
2. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
3. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Usługodawca deklaruje zastosowanie wskazanego, poprawnego postanowienia.
4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Usługodawcą a Specjalistą, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Usługodawcą a Specjalistą, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
6. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Specjalistą a Usługodawcą,
c. bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
7. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu.
9.2. Wszelkie spory wynikające z realizacji zamówień będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
9.3. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: biuro@agnieszkajakubczyk.pl
Kontakt: 510 338 229
Dziękujemy za korzystanie z naszego sklepu!
UMOWA/ REGULAMIN UCZESTNICTWA W AKADEMII ONLINE
Data publikacji Polityki Prywatności 01.10.2025 r.
zawarta w dniu ……………………………………………………………………… pomiędzy:
Beauty Biznes Agnieszka Jakubczyk, z siedzibą: Podchojny 67a, 28-300 Jędrzejów, NIP: 656 223 78 68, tel. 510 338 229, e-mail: biuro@agnieszkajakubczyk.pl,
zwaną dalej „Organizatorem”,
a
[Imię i nazwisko Uczestnika], zamieszkałym w ……………………………………………,
zwaną dalej „Uczestnikiem”,
zwanymi łącznie „Stronami”.
§1. Przedmiot Umowy
Przedmiotem niniejszej umowy jest udział Uczestnika w programie edukacyjno-rozwojowym online pod nazwą Akademia Online KREATYWNI W BIZNESIE.
Akademia składa się z trzech dostępnych programów tematycznych:
a) Biznes & Rozwój,
b) Duchowość,
c) Kobieta Niezależna.
Uczestnik wybiera jeden z programów przy zawarciu umowy, z możliwością jednorazowej zmiany programu na inny w trakcie trwania Akademii (§5).
§2. Czas trwania Umowy
Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania płatności przez Uczestnika.
Okres obowiązywania umowy rozpoczyna się od dnia pierwszego spotkania online przewidzianego w harmonogramie (§3).
Zakończenie umowy następuje po zakończeniu wszystkich zajęć zgodnie z wybranym programem.
Przedłużenie płatności o kolejny okres Akademii (umowy na 3 i 6 mscy) oznacza jednoznacznie potwierdzenie ponowne zakresu regulaminu.
§3. Harmonogram i forma zajęć
Zajęcia w ramach Akademii odbywają się online, w formie spotkań na platformie komunikacyjnej wskazanej przez Organizatora.
Strony uzgadniają następujący przykładowy harmonogram cyklu spotkań dla jednego modułu programu:
Spotkanie online (1 godzina/ w tygodniu) – wykład, warsztat lub sesja tematyczna prowadzona przez Organizatora. Jeśli ktoś nie może uczestniczyć na żywo, materiał jest udostępniany na dysku google.
Spotkanie Q&A online (30-40 minut / w tygodniu) – sesja pytań i odpowiedzi z udziałem uczestników.
Praca domowa – zadania praktyczne przekazywane przez Organizatora, wykonywane samodzielnie przez Uczestnika, często sprawdzane w trakcie QA i omawiane.
Materiały dodatkowe/ fragmenty książek/ inne- udostępniane na dysku google.
Wszelkie zmiany w harmonogramie, godzinach spotkań lub inne przełożone terminy będą przekazywane Uczestnikom drogą mailową na adres wskazany podczas rejestracji do 24 h przed.
W przypadku nieobecności Uczestnika na spotkaniu online Organizator zapewnia mu dostęp do nagrania zastępczego – losowo wybranego wykładu z tej samej tematyki – udostępnionego na dysku Google (nie dotyczy QA, które nie są nagrywane).
Harmonogram wstępny: poniedziałek: 20.30-21.30 WYKŁAD: Biznes (nagranie online dla nieobecnych) wtorek: 21-22.00 Wykład Kobieta (nagranie) środa: 20.40-21.40 Wykład Duchowość (nagranie)/ Q&A 20.00-20.30 Biznes czwartek: Q&A Kobieta 10.00-10.40 / 11.00-11.30 Q&A Duchowość nagrania z wykładów na google drive losowy wykład, QA- nie nagrywamy
§4. Materiały szkoleniowe i zasady korzystania
Uczestnik otrzyma dostęp do materiałów dydaktycznych w formie elektronicznej poprzez platformę Google Drive.
Materiały dodatkowe (w tym fragmenty książek, ćwiczenia, opracowania) mogą być udostępniane Uczestnikom na tym samym dysku, zgodnie z decyzją Organizatora.
Wszystkie materiały udostępniane w ramach Akademii stanowią własność intelektualną i dobro osobiste marki Beauty Biznes.
Zabrania się nagrywania spotkań online w całości lub w części, a także ich udostępniania osobom trzecim.
Zabrania się również powielania, rozpowszechniania, kopiowania lub innego wykorzystywania materiałów bez zgody Organizatora.
W przypadku naruszenia powyższych zakazów Uczestnik zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Organizatora kary umownej w wysokości 30 000 (trzydzieści tysięcy) złotych.
Prace domowe przygotowane przez Uczestnika mogą być przesyłane do Organizatora drogą elektroniczną w celu ich omówienia podczas zajęć.
§5. Zmiana programu
W trakcie trwania Akademii Uczestnik ma prawo do jednorazowej zmiany wybranego programu na inny spośród dostępnych (§1 ust. 2).
Zmiana wymaga zgłoszenia Organizatorowi drogą mailową na adres: biuro@agnieszkajakubczyk.pl najpóźniej na 7 dni przed kolejnym planowanym spotkaniem online.
Organizator zastrzega sobie prawo do ustalenia nowego harmonogramu spotkań po dokonaniu zmiany programu.
Moduły programu/tematy mogą być zmieniane w trakcie trwania Akademii KWB.
W ramach Akademii Organizator zastrzega sobie możliwość zapraszania ekspertów i gości specjalnych, którzy mogą prowadzić wybrane wykłady lub spotkania online, z zachowaniem standardów jakości obowiązujących w programie.
§6. Warunki finansowe
Uczestnictwo w Akademii jest odpłatne. Wysokość opłaty wynosi:
1100 pln brutto za 6 miesiecy, 2000 pln za 12 miesięcy, 600 pln brutto za 3 miesiące za wybrany program (wszystkie programy mają tą samą cenę).
Płatność dokonywana jest z góry za cały okres trwania programu, przelewem na rachunek bankowy Organizatora lub przez platformę przelewy24 na stronie www.agnieszkajakubczyk.pl/sklep
Brak płatności w wyznaczonym terminie powoduje nieważność niniejszej umowy.
W przypadku rezygnacji Uczestnika w trakcie trwania programu opłata nie podlega zwrotowi.
§7. Reklamacje i zastrzeżenia
Wszelkie reklamacje, uwagi lub zastrzeżenia dotyczące przebiegu programu należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@agnieszkajakubczyk.pl.
Organizator rozpatrzy zgłoszenie w terminie 14 dni od jego otrzymania i poinformuje Uczestnika o podjętych działaniach.
§8. Odpowiedzialność i prawa autorskie
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rezultaty osiągnięte przez Uczestnika w wyniku realizacji programu – uzyskane efekty zależą od zaangażowania i pracy własnej Uczestnika.
Wszystkie treści, materiały i nagrania udostępnione Uczestnikowi są chronione prawem autorskim i stanowią własność Organizatora.
§9. Postanowienia końcowe
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej lub elektronicznej pod rygorem nieważności.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
Umowa sporządzona została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
Podpisy Stron:
………………………………………
Organizator
………………………………………
Uczestnik
Ta strona została stworzona przez jej właścicielkę w pewien wolny weekend, wszelkie błędy w obsłudze należy uprzejmie wybaczyć.